2010. április 15., csütörtök

Bemutatom a LOTTÓNYERTEST!


Ha nem lennének a választások és nem feketítené be mindennapjainkat az elmúlt hét tragédiái, akkor bizonyára láz söpörne végig az országon. Ez azonban nem egy újabb madárinfluenza vírus következménye lenne, még csak nem is MÁV betegség, azaz váltóláz, hanem a magas nyeremény miatti Lottózási láz!

Én elképzeltem, ahogy ezt a hatalmas összeget megnyeri valaki és a nyereménye felvételét követő hónapban interjút adna egy talk showban:

A stúdióba lépve hatalmas taps köszöntse azt a fiatalembert, aki ezen a héten megnyerte a lottó 100 milliós főnyereményét. Majd miután reggel átvette ez a fantasztikus nyeremény estére már el is költötte mind egy fityfityingig. DORB É ZOLTÁNT kérdezem, hát hogy a fenébe tudta eldorbézolni ezt a hatalmas összeget egy nap alatt?

Hát őöö, ugyebár reggel kilenc órakor kellett felvennem a nyereményemet. Na oda egyedül mentem, mert nem volt nekem sem barátom, sem feleségem apám anyám is rég meghaltak. Miután felvettem a 1,5 milliárdos nyereményt jött a tv és riportot csináltak velem. 10 órakor bemutattak a tévében mint a boldog nyertest. Az egész ország a szívébe szárt! Ezt onnan tudom, hogy fél 11-re 4372 volt ismerősöm hívott fel és megkérdezte hogy vagyok és az iwiw-en 17.000 új ismerősöm lett. Ez nagyon jól esett. Még a Takács Gizike is felhívott, akivel, képzelje még a születésemkor feküdtünk egy kórteremben. Na azóta persze nem láttuk egymást, de ő azt mondta, hogy nyomban felismert és felajánlotta, hogy ismét lefeküdhetek... mellé és..sajnos 12 kor megtudtam, hogy az egyik szemét levitelem közben a liftben elcsábítottam a szomszédasszony, akinek a 17 éves fia tőlem van. Így apasági keresetre kellett a bíróságra mennem, na most ott azt mondták, hogy nem kell tovább keresni, mert meg vagyok. Ráadásul ott találkoztam egy másik növel, aki hivatalos papírokkal igazolta, hogy ő már három éve a feleségem, csak mivel megcsaltam a szomszédasszonnyal külön éltünk. A gyerek már neki is sok és válni akar. Ráadásul a fél pénzemet is követelte. Így délután kettőre már csak 700 millióm maradt, mert hát a bíróság már csak ilyen szigorú.

Na Takács Gizike még mindig hívogatott, és randevút ajánlott estére, amit én örömmel elfogadtam. Ekkor jött az egyik barátom és kimentünk a lovira. A barátom adott egy tuti tippet. Na most négy órakor kiderült, hogy csak a ló neve volt TUTI. 100 millió azért elég volt egy PORSHE-ra, meg egy házra, mert a Takács Gizikénél azért be akartam vágódni. Sajnos este hatkor nekem vágtak be egy nagyot és ellopták az autót és a házról meg kiderült, hogy műemlék, mert valójában egy nagytemplom.

Nem voltam elkenődve, mert pár ezresem azért maradt és úgy megörültem, hogy végre találkozhatok a Takács Gizikével. Mentem is hozzá. Sajnos Ő azonban éppen nem ért rá, mert közbe jött valami. Így aztán azt gondoltam, hogy a háromszáz-hetvenkettő barátom közül lesz egy két valaki akivel megihatunk egy pohár sörikét, de miután közülük csak három embernek rémlett az arcom, a többi pedig azt állította, hogy soha életében nem hallott rólam, nem maradt más mint hazamenni.

Otthon aztán csöndes magányomat egy telefoncsörgés riasztotta meg. Képzelje a szüleim voltak, közölték hogy ők élnek, nem haltak meg és úgy élnek és nagyon szeretnek engem. Miután kisírtuk magunkat elmondtam nekik az igazságot. Ők nagyon megértőek voltak, de sajnálattal közölték, hogy téves kapcsolás volt. Így reggelre csak 40 forintom maradt.

-Bizonyára ebből aztán vett egy lottószelvényt és újra megpróbálja !
-Hát egy fenét egy fityfenét, taxiba szálltam és elmentem egy rég elfeledett barátomhoz.
-De hát az előbb mondta, hogy Önnek nincsenek barátai.
-De most már van, képzelje kiderült, hogy az óvodában közös bilink volt a Kovács Józsival. Tudja, Kovács Józsi találta el ezen a héten a nyertes, lottószámokat és Ő nyerte meg a a heti 130 milliót. Tudja ez nem olyan nagy nyeremény mint az enyém, de akkor is nagyon szeretem. Most Ő az ÉN legeslegjobb BARÁTOM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése