2010. április 15., csütörtök

Szerelem, szerelem...

Szerelem, szerelem, jaj nekem!
Feldúltad az életem!
Szerelem, szerelem, kérlek én!
Sose költözzél belém!

Szerelem, szerelem, jó nekem!
Édesíted életem!
Szerelem, szerelem, kérlek én!
Mégis költözzél belém

Szerelem, szerelem, szállj tovább!
Ne legyek ily nyakigláb.
Szerelem, szerelem, hagyjál már!
A szívemért úgyis kár!

Szerelem, szerelem, maradj még,
Had legyen szép remény
Szerelem, szerelem, siess már!
A szívem csak erre vár!

Szerelem, szerelem, nagyon félek.
Talán viszontszeretnének?
Szerelem, szerelem, hazugság!
Elkerül a boldogság!

Szerelem, szerelem, nem is félek!
Úgyis viszontszeretnének!
Szerelem, szerelem, igazság!
Itt van már a boldogság!

Szerelem, szerelem, mi legyen?
Imádkozzék két kezem?
Szerelem, szerelem, segítsél!
Lelkem ne legyen fagyos tél.

Szerelem, szerelem, mi legyen?
Imádkozik két kezem!
Szerelem, szerelem, álmodom!
Testem lelkem elhagyom.

Szerelem, szerelem, jaj nekem!
Feldúltad az életem!
Szerelem, szerelem, kérlek én!
Mégse költözzél belém!

Szerelem, szerelem, jaj nekem!
Édesíted életem!
Szerelem, szerelem, kérlek én
költözz örökre belém!

...

Szeretni vagy sem?
Kérdés-e vajon még?
Boldogság lészen,
vagy örök szenvedés?

Et

1 megjegyzés: