2010. április 10., szombat

KÁVÉZÓ szőke nő módra...

Néhány poénos mondat:

Na milyen a gombaleves? Egy detektívregényből vettem a receptet.

Te ezzel a gáztűzhellyel jó vásárt csináltam. Már egy hete begyújtottam és még mindig ég!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nagyon gyanús alakok vannak. Azt mondja, hogy dzsemet szálit, de az üvegekre az van írva hogy JAM, de én tudom, hogy az összes baracklekvár.

Megdöglött a kutyám, el akartam temetni. Ástam egy gödröt, aztán még egyet a végén már tele volt lyukakkal a kertem. Képzeljétek az összes lyuk kicsire sikerült.

Tudjátok milyen az igazi férfi mérete? 90, 60, 40. (90 éves, 60 millió, 40 fokos láz.)

Képzeljétek meghalt a Józsi felesége! Függönyvasalás közben kiesett az ablakon.

Vettem leértékelt vasalót. Még most is rá van írva, hogy 220 volt.

Múltkor akkora veszekedés tört ki, amikor hárman beszálltunk az autóba. Mindenki az ablak mellé akart ülni.

Kövesse azt a kocsit! Mi mást tehetnék, az a kocsi vontat!!!!!!!!

Hol tanultál meg úszni? Én hát vízben.

Vagy én lövöm le, vagy ő engem. Egy biztos egy gazemberrel kevesebb lesz ezen a világon.

Egy amerikai nagyvárosban minden órában elütnek egy embert. Szegény ember.

Góól, Góóól! Ki rúgta a gólokat? Az elsőt a Ronaldó a másodikat valami Replay.

Vigyázat törpepapagáj. De a papagáj nem veszélyes. Na de ez fütyül a kutyának.

Felirat egy motoros bőrdzseki hátán. Ha ezt el tudod olvasni, akkor leesett a barátnőm.

1 megjegyzés: