2010. április 15., csütörtök

Forog, forog ...

Forog, forog, forog a Föld,
soha meg nem áll.
Életem nagy pillanata,
elszalasztottál!

Nyújtom érte kezem,
de a semmibe vész,
kitárult a szívem,
még se volt elég!

Rossz időben, rossz helyen,
élem sivár életem,
vágyálomként kergetem,
de elkerül a szerelem.

Forog, forog, forog a Föld,
soha meg nem áll.
Életem nagy pillanata,
elszalasztottál!

Elszaladt, hát elszaladt,
feledem a bút!
A csatát elvesztettem,
de nem a háborút!

Könnyem úgyse látja senki,
a színház megy tovább,
A szerelem magját el kell vetni,
oly erős a vágy!

Ki lesz a végén, hol keressem?
Szép szemébe belevesszem,
testem, lelkem odaadjam,
életünket összefonjam!

Forog, forog, forog a Föld,
soha meg nem áll.
Életem nagy pillanata,
egyszer talán rám talál!

Et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése