2010. április 15., csütörtök

Kutyafejú tatárok itt vannak újra!

Köszöntöm hallgatóinkat, ezennel el is kezdjük szokásos talk show-kat, a politikai gazdasági vitaműsorunkat, a HUHA ANYÁDAT! Négyszögasztal-beszélgetésünkre, ma különleges vendégeket hívtunk meg. Had mutassam be rögtön a történelmi gazdaságtan főprofesszorát Dr. PÉNZ ELEK-et, akitől azt szeretném megtudni, mi a véleménye a mai nehéz gazdasági helyzet kialakulásáról:

ÓÓÓ weelll, Hát kérem szépen, ez a kérdés annyira bonyolult, hogy már szinte egyszerű. Kicsiny hazánkat háromszor támadta meg idegen hadsereg katonája, úgy, hogy utána kő kövön, nem maradt. Szóval háromszor volt dúlás Magyarországon.

Először volt a tatárdúlás, mikor a kutyafejűek lerágták a maradék csontról is a húst. Másodszor jöttek a törökök. És három részre dúlták Magyarországot. A török dúlás után jött a szovjet felszabadulás, ami rosszabb volt mint a tatár, meg a török együttvéve. Na most ennyi dúlás után mi maradt dúlni szegény magyarnak. Hát egy valami Koldulni !!!

De hát az is egy ősi mesterség. Szerintem vállalkozni kell. Én mikor egy üzleti vacsorára voltam hivatalos Amerikában, ott találkoztam egy régi egy régi ismerősömmel. Falum kicsi szülöttje volt, annak idején egy szegény templomi egér, ma meg hát ünnepelt sztár lett. Miki MAUSE még emlékezett a puszta illatára. Amikor találkoztunk nagyon megörült nekem, megnézett, megszagolgatott, aztán így köszönt el tőlem; PÁ-pusztai ember. Hát igen kedves hallgatóink neki sikerült, nekünk is sikerülni fog, igaz nekem már két napja nem sikerül, de már vettem be hashajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése